Klubbmästerskap NERK imorgon!

Vi kom med på NERKs klubbmästerskap!
Så i onsdags började förberedelserna med att katterna fick utstå en dusch.
Saga blev fluffig och fin, men Caesar blev nog lite för mjuk i pälsen och pälsen skivar sig också...
Eftersom jag är jättedålig på hur pälsarna ska vara så får det vara som det är. De är ändå badade.

Igår gjorde Carl och jag (mest Carl) en skylt att ha på buren. Visst blev den fin?


Idag ska jag kolla igenom burinredningen och försöka packa ner allt på ett bra sätt. Min snälla mor har gått med på att följa med mig in till Örebro och hjälpa mig att bära. Får ta och ge henne en present som tack för besväret =)

Ni som vill är hjärtligt välkomna till Conventum i Örebro lördagen den 11 okt. Det är husdjursmässa (tror jag) så det finns fler djur än bara katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback