Stackars Caesar!

Imorse kom Caesar haltandes mot mig.
Jag blev jätteorolig och lyfte upp honom för kontrollera var det var han hade ont.
Efter lite letning så kom jag fram till att han hade ont i vänster framtass.

Han har skurit sig i trampdynan på någonting under natten...
Såret såg rött och lite irriterat ut, ungefär som när vi människor skär oss.

Caesar haltar en hel del, men just nu ligger han i mitt knä och spinner.
Funderar på om jag ska försöka rengöra såret på något vis eller om jag ska ringa jour.vet. eller om jag bara ska låta honom vara.
Svårt...
Tycker ju så synd om honom!

Kommentarer
Becca säger:

2008-09-15 | 18:11:32
Bloggadress: http://becca.heydeck.se
Becca säger:

Va inte plöttrig nu! ;)

Tvätta rent det du, kan låna lite desmedel av mig :P

hoppas han är bättre

2008-09-15 | 18:13:00
Bloggadress: http://becca.heydeck.se
Sara säger:

Jo, han är bättre nu.

Fast det såg inte kul ut när jag upptäckte det..

Och stackaren haltade så! (Fast bara när han gick. Kloa och springa det kunde han ändå...)

2008-09-16 | 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback