Bilder från promenad på landet.

Jag fick en förfrågan av J om jag ville följa med ut och gå med henne och Ulltotten (den-lilla-hästen-med-väldigt-små-ben-och-väldigt-rund-mage). Självklart tackade jag ja!
Finns inget roligare än att vara i ett stall, snusa häst, rykta och ut och knata =)

Jag måste dock erkänna att Ulltotten pinnade på riktigt bra... Jag hade träningsvärk i benen efteråt ;)





Fint poserande =)


Gjorde även om bilden ovan till svartvit. Blev faktiskt ganska nöjd med resultatet...





Kommentarer
Lina säger:

Naaw, vad söt han var!!^^

fin bilden blev i svartvitt:)

här är länken (du får söka på nappelina);

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0

2009-03-22 | 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback