På begäran ;)

Jahopp, här kommer nu en uppdatering på begäran!

Först ut: en svart-vit Saga på altanenen.


Min snutteboll som alltid vill gosa!


Båda två gillar att vara ute och spana på vad som sker i trädgården... Det är en ivrig väntan på sommaren (iaf på varmare och torrare väder) tills det får vara ute på gräset!


Var på hundutställning förrförra helgen (tror ajg det var). En så här snygg hund visades upp! Och jag fick öva på att ta bilder inomhus (ok, det blev inte alls bra, men lite övning fick jag iaf!)


Sedan har jag varit iväg och grattat en 80-plussare!
Hade med mig ett egenhändigt gjort grattiskort.


På kalaset fanns det också en hund!
En hund med nos för den öppnade Paradisasken... Say no more...

Kommentarer
lina säger:

Hon var så söt den där hunden! hon lärde sig dessutom att inte äta förrän hon var tillsagd^^

det lärde sig mira med, men hon blev såld...:(

2009-03-31 | 18:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback